Monday Movies

Henover 4 mandage, startende 26. februar, viser vi sæson 1 af The Chosen. Der bliver hver mandag vist 2 afsnit af serien, og bagefter bliver der mulighed for at tale sammen om afsnittet i små grupper.

Alle er velkomne – uanset om du har set med tidligere eller ej.

The Chosen er en tv-serie, der fortæller historien om Jesu liv set gennem øjnene på Hans disciple og andre karakterer i det første århundrede i Israel.

Citycamp 2024

Du/I inviteres hermed til tre dage i Kristi himmelfartsferien (9.-11. maj) med fællesskab, leg, hygge, nye relationer, inspiration, afslapning og sidst men ikke mindst: Gud.

Hele kirkefamilien er inviteret på tværs af generationer, omend du er fyldt 1 år eller 100 år, så gør vi vores bedste for at gøre Citycamp til stedet for dig.

Sæt kryds i kalenderen og tilmeld dig!

Tilmelding her

Citykirken Classic

Tirsdag d. 19. marts vil Johnny Hansen tale i Citykirken Classic.

Vi mødes i Citykirkens lokaler kl. 14 til ca. kl. 16. Alle er velkomne.
Det koster 20kr. for kaffe og kage, men er ellers gratis.

Vi glæder os til at se dig!

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte præsterne Bergur Skovgaard på bergur@ckirken.dk og tlf. 313 85 311 eller Jürgen Galonska på jg@ckirken.dk og tlf. 311 88 311.

Påskelam & Påskegospel

Skærtorsdag d. 28. marts kl. 12-15 lukker vi dørene op til påskefællesskab.

Citykirken og Aarhus Gospelkirke byder alle velkomne til en ægte fejring af Jesu opstandelse. Vi starter kl. 12 med påskelam og fortsætter kl. 13:30 med gospelgudstjeneste.

Spisning kræver tilmelding her. Det koster 100kr. for voksne og 50kr. for børn til og med 7 år.
Der betales i døren med Mobilepay eller kontant.

Efterfølgende er der åbent i caféen, hvor du har mulighed for at købe kaffe/te og noget sødt, inden vi kan ønske hinanden god påskeferie!

Holy Spirit Night

Glæd dig til Holy Spirit Night søndag d. 7. april kl. 19:00.

Holy Spirit Night er en aften med fokus på det Helligånden kan og vil i dag.
Kom og vær med til at tilbede Gud og opleve Hans nærhed gennem lovsang og forbøn.

Alle er velkomne.

Hvad er en Citygruppe?

Få en forsmag på hvad en Citygruppe kan være.

Torsdage i lige uger i Salonen kl. 18:30-20:30.

Det er gratis, så bare mød op.

Vi glæder os til at se dig.

Mere info her

Citykirken står sammen med Ukraine

Der bliver i denne tid gjort en kæmpe indsats fra alle sider for at hjælpe Ukrainere der er kommet til Danmark.

Det gælder også i Citykirken Aarhus, hvor vi i tæt samarbejde med Aarhus Kommune og hjælpeorganisationerne er dybt involveret med at hjælpe til.

Læs mere her og vær med til bakke op