PASSION

Netværk af unge i Citykirken

PASSION er en del af Citykirken Aarhus og der er både aktiviteter i og udenfor kirkens faciliteter. De fleste af vores aktiviteter er gratis og alle unge er velkomne til at være med. Vi tror på styrken i den flergenerationelle kirke, der kendetegnes ved de unges styrke og energi og de ældres visdom og erfaring (Ordsp. 20:29).

NÆRVÆR

Én fredag i måneden samles vi til en lovsangsaften. Kom med til en uformel aften med masser af tid til fordybelse og nærvær med Gud. Efterfølgende vil caféen være åben for sjov og hygge, gode snakke og rig mulighed for at møde nogle nye mennesker.

CITYGRUPPER

I løbet af ugen mødes omkring 100 unge fra PASSION i Citygrupper i hjemmene eller på en café rundt omkring i byen.

Her er der plads til at dele stort og småt, danne nære relationer og blive udfordret på sit personlige liv som kristen. Hvis du er interesseret i at være med så kontakt:

Rebekka Højgaard Nielsen: nielsenrebekka@gmail.com

Janna Rabjerg Poulsen: janna_poulsen@hotmail.com

CAMP

Hvert år i november tager PASSION på Camp, hvor vi har en hel weekend til at komme tættere på hinanden og på Gud. Campen byder på et spændende program, men hovedfokus er, at du kan komme og være helt dig selv i fællesskab med andre unge.

MASSER AF FÆLLESSKAB

En stor del af de sociale ting, der sker i PASSION er initiativer fra de unge i fællesskabet selv. Bliv medlem af gruppen “Aktiviteter i PASSION“,  hvor du vil blive opdateret og inviteret med til små og store samlinger. Her kan du også selv få lov at byde ind og være med til at forme PASSION.

Derudover afholdes der større sociale arrangementer i løbet af året. Du kan se datoerne for de forskellige aktiviteter på PASSIONS facebookside: PASSION – Citykirken Aarhus

Begivenhedskalender

Der er i øjeblikket ingen fremtidige begivenheder i kalenderen.
Se hele kalenderen

Like os på sociale medier

Marcus Jacobsen

Leder af Passion

Kontakt: 30 20 14 98
Nikolai Høgh Marcussen

Leder af Passion

Kontakt: 26 53 93 82

Vil du gerne gøre en forskel i PASSION?

Tjeneste kommer i mange afskygninger, og du er uden tvivl i fuld gang, der hvor du er i din hverdag allerede. Hvis du har lyst til at være med til at løfte passionfællesskabet, vil vi enormt gerne snakke med dig, og høre hvad du brænder for. Vi mangler helt sikkert dig!

CBU-ansvarlig:

Som CBU-ansvarlig for PASSION kommer du med i Citykirkens Børne- og Ungdomsbestyrelse og får stor indflydelse på PASSIONS økonomi og fordeling af ressourcer. Du vil hurtigt få fingeren på pulsen omkring hvad der rykker sig i PASSION og overblik over de forskellige aktiviteter.
Du behøver ikke være leder eller ansvarlig for andre områder i Passion for at være CBU-ansvarlig, men skal blot være medlem af foreningen.
Dine opgaver vil primært være at deltage i 3-4 årlige bestyrelsesmøder og en generalforsamling samt at sikre at diverse ansøgningsskemaer bliver sendt til kommunen og UngMosaik.

Medhjælper på caféteam:

Vi mangler hjælpere til at sprede god stemning og sørge for servering, ofte i forbindelse med NÆRVÆR. Du får rig mulighed for selv at præge størrelsen af set up’et og bidrage i det omfang, der passer dig.

Medhjælper på eventteam:

Er du god til at sætte gang i festen, er du fuld af kreative idéer, elsker du at udføre en konkret praktisk opgave eller er du bare helt vild med at lave lister og have styr på detaljen? Der er brug for alle typer, når et socialt arrangement skal stables på benene, og vi vil gerne have dig med i teamet. De bedste fester skabes af dem der har en fest sammen, så bliv en del af et team, der har det sjovt sammen.
Arbejdsbyrden vil være centreret omkring de større events, der afholdes i løbet af året.

Camp-planlægger:

Vil du være med til at planlægge årets indhold på PASSIONcamp? Vi har plads til flere, som ønsker at sætte sit præg på, hvordan rammerne for en fælles weekend skal være.

Noget helt andet?

PASSION er summen af de mennesker, som føler sig som en del af fællesskabet! Ejerskab er en stor værdi for os i PASSION og vi er mere end åbne for dit input til fællesskabet! Brænder du for at lave en debatsamling, et velgørenhedsteam, en herreaften eller noget helt fjerde, så kontakt os endelig! Vi glæder os til at høre fra dig.

Kontakt:

Er der noget af ovennævnte, der lyder interessant, så tag fat i en af os eller skriv til passion@ckirken.dk.