GADEKIRKEN AARHUS

Jesus elsker Aarhus, og han elsker aarhusianerne. Han ønsker, at alle skal komme til tro på ham og blive frelst.
Således er budskabet i Gadekirken Aarhus, der finder sted hver fredag aften på Store Torv i Aarhus kl. 21-24.

I Gadekirken Aarhus lader vi Jesu kærlighed flyde igennem os til de aarhusianere, der møder os i løbet af aftenen.
Vi beder også gerne til helbredelse og til opmuntring, ligesom vi altid har kaffe, te og varm kakao at byde på til alle, der har lyst eller behov.

Din opgave i Gadekirken Aarhus vil være at dele budskabet om Jesu kærlighed, og om at Guds rige er kommet nær med de unge mennesker, der krydser Gadekirkens vej. Du skal have lyst til at tale med medmennesker, men det er ikke et krav, at du skal kunne være med hver gang eller et fast antal gange. Kom blot og vær med – og mærk efter, om det er en opgave, du vil kunne trives i.

Kontakt: Gadekirken Aarhus v. Karin Kühl tlf. 23 47 59 94

Frekvens: Aftales individuelt
Tidsforbrug: 3-4 timer pr. gang
Tidspunkter: Fredag aften