Kom tættere på

Hver uge eller hver anden uge mødes små grupper af mennesker fra Citykirken rundt omkring i Aarhus og omegn i private hjem, på caféer eller lignende for at dele liv og skabe fællesskab – det kalder vi Citygrupper! Ingen behøver at være alene på livets rejse.

Visionen med Citygrupper

• Danne små fællesskaber som er ramme for en værdibaseret livsstil
  • Skabe tætte relationer og styrke venskaber
  • Sætte alle livets facetter i fokus både for ånd, krop og sjæl

Hvorfor Citygrupper?

• Du kan komme lidt tættere på andre og måske på Gud
  • Du kan føle dig hjemme og føle dig tryg
  • Du kan dele liv på godt og ondt
  • Du kan tale om det, der har med Gud at gøre
  • Du kan få og møde venner
  • Du kan have det sjovt, mens du giver og modtager

Citygruppernes DNA

• Fokus på gode relationer og fællesskab
  • Fokus på personlig trosudvikling
  • Fokus på engagement – sammen kan vi gøre en forskel!

Vi er for forskellighed

– fordi vi ikke er ens!

Vi er en multi-kirke med mange generationer, etniciteter og socialklasser. Vi ser forskellighed som en styrke både til at møde alle slags mennesker og for bedre at kunne afspejle Guds mangfoldighed.

Vil du være med?

Så skriv til net@ckirken.dk

For andre nationaliteter

English-speaking City-group

This group is for anyone between the ages of 25 and 35 who wants to grow together in Christ and speak English. We help each other implement our faith in a practical manner. We want this to be a group of support for the group members with everyone’s input, a service in discipleship.

We meet two times a month (every other week) at Citykirken after the Sunday morning service. We discuss the teaching of the day and how to apply it in our daily lives. Also, we give examples from our own lives on how to deal with a specific topic. If a group member has something specific to talk about or be prayed for, this takes priority.

CAFÉ MAS

Ven a Café MAS – Nos reunimos un grupo de mujeres cada dos semanas (los jueves) con el propósito de conocernos, orar, convivir y crecer en la fe.
¡Acompáñanos! Traducimos de/a inglés, danés y español.

Come to Cafe MAS – we gather as a women’s group every second Thursday with the purpose of meeting each other, praying, and growing in faith.
Join us! We translate from/to English, Danish, and Spanish.

If you would like to join one of our international groups

Please contact net@ckirken.dk