Boghandelen i Citykirken

I hjørnet af Citykirkens forhal finder du vores hyggelige boghandel. Der er åbent før og efter søndagsgudstjenesterne samt tirsdage fra 15.00 til 17.00 (dog lukket i skolernes ferier). Du er meget velkommen til at slå et smut forbi og se, hvad vi kan byde på.

I boghandelen finder du en overflod af kristne bøger og film til at underholde med gode historier og give viden om Gud, Jesus og meget andet. Vi har også smukke dekorationer som kors, billeder og diverse figurer med og uden kristne budskaber, som kan pynte i hjemmet eller gives som gave.

Du kan også finde smarte T-shirts og kasketter til store og små med kristne motiver. Og sidst men ikke mindst, har vi mange sjove ting til børn som malebøger, børnebibler og små spil, som alle kan hjælpe dit barn tættere på Gud, samtidig med at det underholdes i timevis.

Udover boghandelens åbningstider har du mulighed for, 24 timer i døgnet, at handle kristne bøger og musik på www.artos.dk , som både kan sende varer direkte hjem til dig og lægge fra til afhentning i butikken i Citykirken.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at sende en sms til 5383 9915 eller en email til info@artos.dk.