LOUD

Teenageklub for 5. klasse – 10. klasse

LOUD er for dig, der går i 5.-10. klasse, som gerne vil have det for nice hver torsdag aften!
Vi mødes for at lave alverdens sjove aktiviteter som fx NERF-krig, bagedyst og bowling.
Vi kører et program, hvor vi skifter mellem 1: at være i kirken til en aktivitet, 2: at være ude af huset til en aktivitet og 3: at være i kirken til et LOUD-møde med lovsang, bøn og en kort andagt. Derudover holder vi overnatning i kirken to gange om året, hvor vi har et fedt program klar til langt ud på natten.

LOUD holder til i Citykirkens underetage og vi mødes som udgangspunkt hver torsdag kl. 19-21. Hvis du vil følge med i programmet, har vi en Facebookgruppe, som du kan være en del af. Vi lægger altid opslag om ugens aktiviteter op på Facebook og Instagram.

Vi glæder os til at se dig!

Vi mødes: I kirken
Hvornår: Hver torsdag kl. 19-21

Begivenhedskalender

Der er i øjeblikket ingen fremtidige begivenheder i kalenderen.
Se hele kalenderen

Følg os på sociale medier

Helena Olesen

Leder af LOUD

Hejsa! Mit navn er Helena og jeg er leder i LOUD. Jeg elsker at tilbringe tid med børn og teenagere og lave alle mulige sjove aktiviteter sammen! Jeg har altid elsket at komme til børne- og teenageklub i kirken, og det er lige netop det, jeg håber på at kunne give videre til andre. LOUD er for mig et sted, hvor man kan komme som man er og have en god tid med både de andre børn og lederne. Derudover er LOUD et sted, hvor vi taler om Jesus, hvem Han er og hvordan det kan se ud at have Ham med i sin hverdag.
Til daglig læser jeg dramaturgi på Aarhus Universitet og så er jeg altid klar på et spil Hint!

Kontakt: 23 86 51 11

Mail: loud@ckirken.dk