PASSION

Citykirken Aarhus’ ungdomsnetværk Passion

I Passion arrangerer vi aktiviteter rettet mod unge i alderen 17-30 år. I løbet af en måned er der henholdsvis Bøn, Bible Huddle eller Social på tre ud af fire tirsdage, og i ugen uden et tirsdagsarrangement har vi vores ungdomsgudstjeneste Nærvær om fredagen.

Som et supplement til de faste ugentlige aktiviteter er der også Citygrupper for unge. Citygrupperne er mindre fællesskaber, hvor vi mødes i grupper i hjemmene og deler liv og tro, opbygger hinanden og får de mere nære og tætte relationer. Læs mere om Citygrupper her eller tag fat i Mette Bak Kozma, som står for de unges Citygrupper, på Messenger eller i kirken.

Udover alt det planlagte, der sker i Passion, arrangerer vi også en hel del spontane ting, så hvis du ønsker at holde øje med alt det, der sker, så tilmeld dig vores Facebook gruppe Passion and Friends. Du kan også følge Passion både på Facebook og Instagram for at se mere, om hvem vi er og hvad vi laver.

Hvis du har spørgsmål eller andet, så tøv ikke med at skrive til ungdomsleder Peter Bak Kozma.

Citykirkens børne- og ungdomsaktiviteter finansieres af Citykirkens Børne- og Ungdomsforening (CBU). Det kræver ikke medlemsskab af CBU at deltage i kirkens aktiviteter, men hvis du eller dit barn melder dig ind, gør det, at ressourcerne til aktiviteterne bliver endnu større. Det koster kun 75 kr. pr. år, og hvert medlemsskab gør en stor forskel!

Bliv medlem her (Linket fører til UNG Mosaiks hjemmeside, som opkræver kontingent for os. Vi anbefaler, at man vælger mulighed 1 – den faste årlig betaling.)

Peter Bak Kozma

Leder af Passion

Begivenhedskalender

Der er i øjeblikket ingen fremtidige begivenheder i kalenderen.
Se hele kalenderen

Like os på sociale medier

Vil du gerne gøre en forskel i PASSION?

Tjeneste kommer i mange afskygninger, og du er uden tvivl i fuld gang, der hvor du er i din hverdag allerede. Hvis du har lyst til at være med til at løfte passionfællesskabet, vil vi enormt gerne snakke med dig, og høre hvad du brænder for. Vi mangler helt sikkert dig!

CBU-ansvarlig:

Som CBU-ansvarlig for PASSION kommer du med i Citykirkens Børne- og Ungdomsbestyrelse og får stor indflydelse på PASSIONS økonomi og fordeling af ressourcer. Du vil hurtigt få fingeren på pulsen omkring hvad der rykker sig i PASSION og overblik over de forskellige aktiviteter.
Du behøver ikke være leder eller ansvarlig for andre områder i Passion for at være CBU-ansvarlig, men skal blot være medlem af foreningen.
Dine opgaver vil primært være at deltage i 3-4 årlige bestyrelsesmøder og en generalforsamling samt at sikre at diverse ansøgningsskemaer bliver sendt til kommunen og UngMosaik.

Medhjælper på caféteam:

Vi mangler hjælpere til at sprede god stemning og sørge for servering, ofte i forbindelse med NÆRVÆR. Du får rig mulighed for selv at præge størrelsen af set up’et og bidrage i det omfang, der passer dig.

Medhjælper på eventteam:

Er du god til at sætte gang i festen, er du fuld af kreative idéer, elsker du at udføre en konkret praktisk opgave eller er du bare helt vild med at lave lister og have styr på detaljen? Der er brug for alle typer, når et socialt arrangement skal stables på benene, og vi vil gerne have dig med i teamet. De bedste fester skabes af dem der har en fest sammen, så bliv en del af et team, der har det sjovt sammen.
Arbejdsbyrden vil være centreret omkring de større events, der afholdes i løbet af året.

Camp-planlægger:

Vil du være med til at planlægge årets indhold på PASSIONcamp? Vi har plads til flere, som ønsker at sætte sit præg på, hvordan rammerne for en fælles weekend skal være.

Noget helt andet?

PASSION er summen af de mennesker, som føler sig som en del af fællesskabet! Ejerskab er en stor værdi for os i PASSION og vi er mere end åbne for dit input til fællesskabet! Brænder du for at lave en debatsamling, et velgørenhedsteam, en herreaften eller noget helt fjerde, så kontakt os endelig! Vi glæder os til at høre fra dig.

Kontakt:

Er der noget af ovennævnte, der lyder interessant, så tag fat i en af os eller skriv til passion@ckirken.dk.