Connect Team – velkomstteam

Har du lyst til møde nye mennesker, byde dem velkommen til Citykirken, tage del i gode samtaler, så kunne Connect Teamet være noget for dig.

Opgaverne tager afsæt i en bred berøringsflade med mange mennesker i forbindelse med gudstjenester i Citykirken. Det handler om at byde kirkegængere velkommen til gudstjeneste i Citykirken og at få dem til at føle sig trygge og velkomne. Derudover kan du hjælpe med at etablere netværk mellem mennesker, assistere nye cityservere i forhold til tilmelding og kontakt til kirken og i det hele taget bidrage til, at mennesker i Citykirken får mulighed for at connecte med andre bl.a. via Citygrupper, teams og interessesgrupper.

Kontakt: Jette Lorenzen tlf. 26 79 02 95

Frekvens: Hver tredje uge
Tidsforbrug: 2-3 timer pr. gang
Tidspunkter: Søndag formiddag
Minimumsforpligtelse: Ad hoc, Aftales, Seks måneder, Tre måneder
Forudsætninger: Vigtigst er din lyst til at møde mennesker med et åbent sind og et smil. Har du også lyst til at hjælpe med de praktiske opgaver, skal du også være velkommen til det.