Familienetværket

Familienetværket tilbyder spændende og gratis aktiviteter til udsatte familier, forældre og børn/unge, der godt kunne bruge lidt flere oplevelser eller hjælp i hverdagen.

Vi mødes onsdage to gange om måneden, som regel sidst på eftermiddagen, hvor vi først hygger os sammen, drikker kaffe og får snacks.

Herefter samles de voksne i en gruppe for sig selv, imens skønne frivillige leger og laver kreative ting med børnene. Så spiser vi sammen og slutter af med en andagt for dem der har lyst.

I gruppesamtalen er det tanken, at de voksne kan tale sammen om små og store problemer, man kan støde ind i i dagligdagen. Det kan være alt lige fra børnenes skolegang, helbred, relationer, økonomi som ikke slår til og praktiske hverdagsspørgsmål til at kunne forstå uskrevne regler i samfundet m.m.

Enkelte gange vil der være særlige arrangementer med relevante temaer, som kan bruges til inspiration fx om børneopdragelse, økonomi og livskvalitet. Vi laver også forkælelsesarrangementer med fokus på velvære og sundhed og mange andre spændende ting.

Vi tilbyder, at du kan møde varme medmennesker, møde ligesindede, få fællesskab, danne netværk, hygge, fællesspisning, aktiviteter for børn/unge/voksne, inspiration til praktisk hverdagsliv i familien, personlig rådgivning, social rådgivning, økonomisk rådgivning, for dem som har brug for det og andagt til slut for dem der ønsker det.

Familienetværket foregår i Citykirken i samarbejde med Blå Kors.

Alle tilbud ved Familienetværket er gratis.

Hvor: Citykirken
Hvornår: Onsdag eftermiddage i ulige uger

Tabita Jørgensen

Familienetværks-konsulent

Mail: fam@ckirken.dk

Familienetværket

Familienetværket foregår i Citykirken i samarbejde med Blå Kors.

Hvorfor?

Vi er her for at række ud til udsatte familier, forældre og børn/unge, der har brug for at blive set, hørt og krammet.

Hvad?

Vi tilbyder spændende og gratis aktiviteter til udsatte familier, forældre og børn/unge, der godt kunne bruge lidt flere oplevelser eller hjælp i hverdagen.

Hvordan?

Vi mødes og starter først med at hygge sammen, drikke kaffe og spise snacks.

Hvornår?

Familienetværket mødes to onsdage om måneden i ulige uger, som regel sidst på eftermiddagen.

Hvor?

Citykirken Aarhus · Viborgvej 183 · 8210 Aarhus V