GRAFISK DESIGN – MEDIETEAM

Vi er et team, der sørger for, at kirkens grafik er opdateret. Det gør vi, så man altid kan følge med i, hvad der sker i kirken, og så man har noget godt at kigge på.  Det kan være i form af grafik til storskærme, flyers, sociale medier eller billeder rundt omkring i...
TEAM FOR BØN – Passion

Vi vil i Passion gerne være en bedende gruppe.Brænder du også for bøn, og har du lyst til at blive en del af et team i Passion, hvor man planlægger indhold for og deltager aktivt på aftnerne med Passion Bøn, så kom og vær med.
BESØGSVEN – Seniorklubben

Seniorklubben har medlemmer, som ønsker besøg en gang i mellem, fx i anledning af fødselsdag, ved sygdom eller bare for godt selskabs skyld.Har du tid og lyst til at glæde et medmenneske, så bliv besøgsven i Seniorklubbens Besøgstjeneste.